Richard Nedvěd

Richard Nedvěd začal s kouzlením v roce 1999 a o 9 let později roku 2008 se začal kouzlení věnovat profesionálně. Se svými stand-up comedy výstupy nejdříve vystupoval na kouzelnických soutěžích, barech a firemních akcích. Pro velký úspěch se časem objevil v pořadu Na stojáka kabelové televize HBO a později v soutěži Česko Slovensko má talent. Poté Richard přijal nabídku Jaroslava Kunce, který se stal jeho manažerem. Za povšimnutí stojí také reklamní kampaň pro T-Mobile, kde Richard svými stand-upy nabídl lidem výhody Kouzelných úterků. V roce 2011 se stal Richard Nedvěd patronem Handicap centra Srdce v Poděbradech, které pomáhá lidem se zdravotním a zejména mentálním postižením. Jako věrný čtenář časopisu Čtyřlístek, se Richard stal v roce 2012 kmotrem muzea Čtyřlístku v Doksech u Máchova jezera.

 video


STAND-UP COMEDY

Tento americký styl humoru předvádí kouzelník Richard Nedvěd zatím jako jediný v ČR. Jedná se o propojení kouzel, zábavy a gagů. Vystoupení je založeno převážně na interakci s divákem. Poprvé tento nový druh magie představil Richard Nedvěd divákům v pořadech NA STOJÁKA.

MIKROMAGIE

Tento velmi oblíbený druh kouzel si v současné době nachází stále více příznivců. Jedná se o bezprostřední vystoupení, kdy kouzelník předvádí své umění bezprostředně před zraky diváků přímo u jejich stolu. Po celou dobu diváci spolupracují s kouzelníkem.

ONE MAN SHOW

Nový komponovaný pořad Richarda Nedvěda, v němž vystupuje jako kouzelník, humorista, trapnomág, iluzionista a klavírista. Kouzelnické a iluzionistické triky, v nichž  Richard dosáhl bezmála dokonalosti, jsou v tomto pořadu propojeny s mluveným slovem (humorné příběhy, vtipy) a krátkými hudebními a písňovými výstupy.